• مطب بلوار کشاورز: بین کارگر و جمالزاده، پلاک 95، طبقه 3
دریافت نوبت 09026692888

بهترین مرکز rtms (تحریک مغناطیسی مغز) در تهران

بهترین کلینیک rtms در تهران

بهترین مرکز rtms در تهران و سایر شهرستان‌ها به مرکزی گفته می‌شود که مجهز به بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات درمانی باشد. از آنجاییکه کار با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز نیازمند به دانش و مهارت بالایی است، متخصصین مغز و اعصاب و اپراتورهای دستگاه rtms باید از تجربه کافی در این زمینه کار با دستگاه آر تی ام اس برخوردار باشند. در ادامه اطلاعات جامعی درباره ویژگی‌های بهترین مرکز تحریک مغناطیسی مغز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تحریک مغناطیسی مغز (rtms) چیست؟

تحریک مغناطیسی مغز یک پیشرفت یک روش غیر تهاجمی است که شامل اعمال یک سری پالس‌های مغناطیسی کوتاه برای تحریک سلول‌های عصبی در مناطقی خاصی از مغز است. روش rtms عوارض بسیار اندکی در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مانند دارو درمانی دارد و می‌توان با استفاده از این روش بسیاری از بیماری‌های اعصاب و روان را به صورت قطعی درمان کرد.

در مقاله rtms چیست به طور کامل در مورد تحریک مغناطیسی مغز توضیح داده‌ایم

درمان انواع بیماری‌های اعصاب و روان با دستگاه rtms

تحریک مغناطیسی مغز (rtms) یک روش موثر و کاملا بی‌خطر در درمان طیف وسیعی از بیماری‌های اعصاب و روان محسوب می‌شود. برای انجام درمان با rtms نیاز به بیهوشی نیست و فرد در طول درمان کاملا هوشیار است. آر تی ام اس همچنین هیچ عوارض خاصی ندارد و بیمار پس از پایان هر جلسه درمانی می‌تواند فعالیت‌های عادی روزمره خود را انجام دهد.

تعدادی از بیماری‌ها و اختلالاتی که با استفاده از روش آر تی ام اس قابل درمان هستند، عبارتند از:

  1. انواع سردرد و میگرن
  2. پارکینسون
  3. آلزایمر
  4. صرع
  5. سکته مغزی
  6. افسردگی مزمن
  7. استرس و اضطراب شدید
  8. عدم تمرکز
  9. پرخوری عصبی
  10. انزال زودرس

درمان با دستگاه rtms نیازمند تخصص و مهارت بالا است. دکتر حمیدرضا رخصت یزدی یکی از بهترین متخصصین مغز و اعصاب در تهران است که در این زمینه به بیماران خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

بهترین مرکز rtms در تهران
بهترین مرکز rtms در تهران

مهمترین مزایای درمان با آر تی ام اس

درمان انواع بیماری‌ها و اختلالات اعصاب و روان  با استفاده از دستگاه آر تی ام اس مزایای فراوانی برای افراد به همراه دارد. مهمترین مزایای درمان با rtms شامل موارد زیر است:

  • درمان غیر تهاجمی بدون نیاز برش در سر
  • اثربخشی سریع
  • امکان درمان قطعی بیماری‌های اعصاب و روان
  • موثر برای بیماران مقاوم به درمان‌های دارویی
  • درمان بدون هیچگونه عوارض جانبی

هزینه هر جلسه rtms در تهران چقدر است؟

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در تهران بستگی به نوع بیماری و اختلالی دارد که قصد درمان آن را دارید. این هزینه نسبت به سایر روش‌های درمانی، مثلا شاک ویو تراپی، بسیار کمتر بوده و از آنجاییکه برای تحریک مغناطیسی مغز نیاز به بستری و بیهوشی نیست، روشی بسیار کارآمد و مناسب است.

آیا بیمه تکمیلی هزینه درمان rtms را پوشش می‌دهد؟

برای اطمینان از اینکه بیمه تکمیلی rtms چه مقدار از هزینه‌های درمان شما را پوشش می‌دهد، حتما با شرکت ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید. سقف پرداختی توسط بیمه‌های مختلف، متفاوت است و ممکن است برخی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه تکمیلی، هزینه درمان آر تی ام اس را پوشش ندهند.

خوشبختانه اکثر بیمه‌های تکمیلی تمام یا بخشی از هزینه درمان با دستگاه آر تی ام اس را پرداخت می‌کنند. همچنین بسیاری از شرکت‌های بیمه نیز در حال اضافه کردن این سرویس به خدمات تحت پوششان هستند.

تعداد جلسات آر تی ام اس چقدر است؟

تعداد جلسات rtms با توجه به نوع بیماری و آسیب وارد شده به فرد، توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب تعیین می‌گردد. این جلسات ممکن است بسته به شرایط هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد.

جلسات درمانی آر تی ام اس معمولا به صورت روزانه و پنج روز در هفته انجام می‌شود. پزشک معمولا در اولین جلسه درمانی، وضعیت بیمار را بررسی می‌کند و بر اساس نوع و شدت اختلال، بهترین مکان از سر برای اعمال امواج الکترو مغناطیسی را انتخاب می‌کند. از این رو جلسه اول درمان rtms ممکن است قدری طولانی‌تر از سایر جلسات باشد.

کلینیک دکتر رخصت یزدی، بهترین مرکز rtms در تهران

کلینیک دکتر رخصت یزدی با در اختیار داشتن مدرن‌ترین دستگاه rtms در تهران و پرسنل مجرب و متخصص در زمینه درمان rtms آماده ارائه خدمات به بیمارانی است که از اختلالات اعصاب و روان رنج می‌برند.

2 دیدگاه ها

  • Avatar

    رضا ولی, آبان ۸, ۱۴۰۱ @ ۱۳:۵۶ پاسخ

    سلام
    rtms با tms چه تفاوتی داره؟ و کدام روش را پیشنهاد میدید؟
    من در بچگی دچار تشنج شده بودم و تا مدتی قرص میخوردم
    آیا من هم می‌تونم از این روش استفاده کنم؟

    • دکتر حمیدرضا رخصت‌یزدی

      دکتر حمیدرضا رخصت‌یزدی, آبان ۱۷, ۱۴۰۲ @ ۱۳:۴۴ پاسخ

      برای بررسی تفاوت rtms و tms میتوانید مقاله rtms چیست؟ را مطالعه کنید.
      برای بررسی مشکل تشنج لازم است معاینه و ویزیت شوید. لطفا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *